1 Ocak 2015 Perşembe

Yılbaşı Arifesi ve Tabiki Mezeler

Bugün için yapılabilecek en mantıklı ve görsel olarak da insanı doyurabilecek en iyi sunumlar mezelere oluyor. Zeytinyağlılardan sonra doğal olarak yetenekli olduğumu düşündüğüm ikinci kategori mezeler.
Tarifler için aşağıdaki kelimelerin üzerine tıklayabilrsiniz:

Bu akşam soframızda;

Rus Salatası(←_←tıktık)

Haydari(←_←tıktık)

Patates Salatası(←_←tıktık)

Zeytinyağlı Dolma(←_←tıktık)

Browni(←_←tıktık)

ve tabiki bir aile geleneği tavuklu pilav var. Ailemizde ben küçükken hep yılbaşında toplanılır ve tavuklu pilav yenirdi. Daha sonra da rahmetli dedemle tombala oynardık "fasülyesine" ama kazansansak da kaybetsek de hep kardeşimle benim cebimiz dolardı.Allah rahmet eylesin. Onun gibi birini hiç tanımadım.
Sevdiklerimizi anıp yanımızdakilere tutunuduysak kutlanacak başka şeye gerek yok ama yine de yeni bir şeye başlamak heyecanlı. Evi süslemek,hediyeleşmek...Ben hep sevdim bu "gavur adetini" :D 
Okuyan ve takip eden herkese mutlu yıllar dilerim,Her şey gönlünüzce olsun.
Uzaktaki sevdiklerinize düzenleyebileceğiniz küçük tatlı bir süpriz için linki ziyaret etmenizi öneririm. 
Afiyetli seneler olsun!



0 yorum:

Yorum Gönder